Sunday, May 29, 2011

فیس بوک-بودابار-کاپوچینو-جاده ساوه-اخراج

لابد الان شماها خوابین یا از کلاب برگشتین! ولی ما سر ظهرمونه. من باید برم جاده ساوه برای بازدید از یک کارگاه. با ضرب وزور فراوان تونستم از طریق تور بیام توی فیس بوک و برای شماها کامنت بزارم. کاری که اگر کسی توی شرکت بکنه بی فوت وقت توبیخ می شه. ولی من بلاخره مدیرم. باید یک رانتی داشته باشم. موافقید؟
الان بوداربار گوش می کنم و می خوام کاپوچینو بخورم تا روحیه پیدا کنم برای رفتن به جاده ساوه. 
هرچی فکر می کنم می بینم هیچ اتفاق جالبی نمی افته تا براتون ازش تعریف کنم. فقط خوشحالم که باز می نویسیم. امیدوارم ادامه داشته باشه.

5 comments:

  1. خواب بوديم و مثل تو در سفر! دوران کلاب براي من يکي که ديگه گذشته!

    ReplyDelete
  2. دوره کلاب برا ما هم مثل علی گذشته فروغ. شب های تعطیل معمولن یا پاب یا رستوران دیر وقت هم که بر میگردیم جامون اینجاست و تو اینترنت یه چرخی میزنیم پیش از خواب .
    راستی چطوره که تو که مینویسی درست از راست به چپ تنظیم میشه مال ما نمیشه ؟

    ReplyDelete
  3. پدرام جان برای راست به چپ شدن من وقتی می خوام توی بلاگر تایپ کنم سمت راست یک دکمه داره به نام کمپوز. انگلیسیش رو زیر می نویسم. بعدش فرمت ادیتور بلاگر می شه یه جوری که می تونی رنگ و راست به چپ و کلی چیزهای دیگه رو انتخاب کنی . امتحان کن. اگر نشد توی تمپلت راست به چپ رو می زارم.

    ReplyDelete
  4. تمپلت رو راست به چپ کردم ولی از امکان زید هنوز می تونین استفاده کنین:

    compose

    ReplyDelete