Monday, May 30, 2011

لطفن برای نوشته ها تیتر بگذارید

من اینجا رو کمی تغییر دادم. تمپلت رو راست به چپ کردم.و کمی هم آرایش متن رو عوض کردم.نمی دونم خوبه یا نه. به نظرم مهم نیست. خوبه یه مدت بنویسیم و اگه مثل آدم تونستیم ادامه بدیم اون وقت یکی که از بقیه خوش سلیقه تره، بیاد تمپلت رو درست کنه.
ایرج نوشته بود که فعلن سرش شلوغه. بهش باید اولتیماتوم بدیم که اگر دیر کنه اون وقت شرطی رو که گذاشته عملی می کنیم. بعد توی گودرو فیس بوک اون پست رو هوا می کنیم.فعلن این نقدتر از شامه. ببینم شماها واقعن نمی خواین یک وقتی بیایین ایران تا دور هم باشیم ؟ نمی تونین یک وقت همگانی رو جور کنین؟ مامک کجاست راستی؟ جوابی به دعوت نداد. باید بهش ایمیل بزنم. پدرام اذیتش نمی کنی که؟علیمان هم کلن بی خیال ما شده. 
دلم می خواست رویا هم بنویسه. خیلی دلم می خواد از روزاش توی لندن بنویسه. زندگیش برام جالبه!نمی دونم چرا ولی .

2 comments:

  1. خوب برای رویا هم بفرست. یا شاید هم فرستادی؟

    ReplyDelete
  2. مامک چون دعوت نامه که فرستادی بی نام و نشان بود و نمیدونست از کجاست پاکش کرده بود دوباره براش بفرست .
    رویا هم لندن نیست بیرمنگام است :)
    من احیانا زمستون بتونم یه سر بیام ولی خیلی مشکل بشه هماهنگ کرد که همه همزمان باشن،

    ReplyDelete