Saturday, June 25, 2011

تبریک علی جان

توی شرکت نمی تونم اینجا کامنت بزارم. فیلترشکن آشغالی دارم که اجازه کامنت نمی ده. این کامنت رو برای نوشته علی نوشته بودم:
تبریک می گم علی جان.
من یه توصیه براتون دارم. اگر خواستین یه روزی بر فرض محال یکی از دو شهروندی رو انتخاب کنین، بلاشک اولی رو خط بزنین. یه وقت اشتباها فکر نکنین که اینجا هنوز مملکت ماست. اینو بی شوخی و کاملن جدی بهتون گفتم. ممکنه چون چند ساله دورین احساساتی بشین ولی حرف من یادتون نره
شیطونه می گه یه وی پی ان توپ بگیرم برای شرکت و بشینم به کامنت گذاشتن اساسی. :)

7 comments:

  1. راست ميكي فروغ اون شبها حالتي عجيب داشتم كه ممكن بود هر انتخابي را انجام ميدادم. ممنون إز تبريك. البته هنود كاملاً تموم نشده.

    ReplyDelete
  2. تبریک علی جان

    "I have become a queer mixture of the East and the West, out of place everywhere, at home nowhere. I am a stranger and alien in the West. I cannot be of it. But in my own country also I have an exile’s feeling." Jawaharlal Nehru

    ReplyDelete
  3. تبریک علی جان.

    خودشون هم می دونن که تابعیت چندگانه یه ضرورته نه اختیار. مبارکه خلاصه.

    پدرام این درست نیست اطلاعات غلط می دی ها. دو نفر هم غرب امریکا داریم. تازه یکشون هم پاسپورتشو گرفته و مدارکشم موجوده, بعد چه جوری شما اکثریتن؟ :ی

    ReplyDelete
  4. ممنون رويا و ايرج

    ReplyDelete
  5. رویا
    این جمله که از نهرو نوشتی بسیار زیبا بود.
    ایرج
    من نمیدونم چرا فکر میکردم علی تگزاس زندگی میکنه برا همین فکر کردم من و مریم دو نفری اکثریت میشیم برای زمان شرق امریکا ! گرچه دیدی که روی مریم نمیشه حساب کرد : دی

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. ایرج درسته شما غربین اما اگه زمان اقامتتون تو غرب جمع کنیم به حد نصاب نمی‌رسه. از لحاظ سفر و اینا عرض می‌کنم :دی

    ReplyDelete